Mercator

Sa prihodima većim od 3 milijarde USD, Mercator Grupa upravlja sa desecima tvrtki u jugoistočnoj europi. IT infrastrukturu čini gotovo 900 poslužitelja, 2.600 mrežnih uređaja, 2.200 klijentskih računa, te 3.400 POS sustava. Budući da je prerasla ITSM rješenja koja su razvijena unutar vlastitog IT-a, tvrtka je krenula u transformaciju svog IT-a u modernu organizaciju usklađenu sa najboljim ITIL® praksama.

Mercator je odabrao BMC kako bi mu pomogao u transformaciji IT-a. Odluka je temeljena na nekoliko čimbenika koji uključuju ugrađenu podršku za ITIL®; BMC-jevu ustaljenu pozicija u Gartnerovom Leader kvadrantu za ITSM rješenja; i na dokazanoj reputaciji i stabilnosti tvrtke BMC Software kao tehnološkog partnera.

BMC rješenja pomogla su Mercatoru da podigne ITSM zrelost u tvrtki, sa posebnim naglaskom na Service Desk, nadzor IT infrastrukture, upravljanje promjenama i upravljanje izdanjima.

Broj prijava kroz samoposlužni portal narastao je sa 25% na 75%, oslobađajući vrijeme pozivnih agenata i povećavajući produktivnost.

  • Rješavanje prijava na prvi poziv u Sloveniji je poraslo za 20% u prvih 6 mjeseci korištenja rješenja.
  • BMC rješenja omogućavaju da ITSM odjel prodaje savjetodavne usluge i rješenja, stvarajući pri tome novi izvor prihoda za tvrtku.
  • Objedinjeni nadzor omogućava zaposlenicima IT-a da uoče i riješe probleme prije nego krenu utjecati na krajnje korisnike i poslovne usluge.
  • Standardizirani ITIL procesi i kategorizacije povećali su efikasnost Service Desk funkcije.
  • Automatizirano otkrivanje IT opreme osigurava ažurnost središnje baze IT opreme (CMDB), koja pak osigurava brže rješavanje problema i temelj je za informirane odluke o kupovini nove IT opreme.

https://www.bmc.com/customers/mercator.html