Iako se digitalizacija čini kao prilično jasnim pojmom, zacijelo se pitate što da učinite sa svim tim papirima i vjerujete da procesi mogu – i moraju – biti učinkovitiji. Upravo zbog toga smo u mStartu odlučili iskustva temeljena na digitalizaciji procesa nekih od najvećih tvrtki u regiji s vama podijeliti kroz mDMS.

Digitalizacija

Digitalizacija vam omogućuje pripremu, skeniranje i indeksiranje sve važne bitne papirnate dokumentacije te njezino spremanje ili kontrolirano uništavanje:

  • Dokumentacija se može stvarati na dnevnoj, periodičnoj ili godišnjoj razini, ovisno o vrsti dokumenta poput izlaznih faktura ili pak kartica dobavljača
  • Digitalizacijom vam je dokumentacija brže dostupna i pretraživa čime se ubrzavaju bezbrojni procesi vaše tvrtke temeljene na traženim dokumentima

mArhiva

Za dugotrajno čuvanje digitalnih dokumenata sukladno zakonskim rokovima i propisima na raspolaganju vam je mArhiva:

  • Dokumenti su vam dostupni putem preglednika u bilo kojem trenutku, I s bilo koje lokacije, ali sigurna pristupa;
  • Želite li mArhivu implementirati u vlastitim prostorima, možemo vam ponuditi on-premise rješenje;
  • Koristite li SharePoint ili EMC Center, razvili smo konektore koje će povezati vaše sustave!
Digitalni ured

EDI

Oslanjajući se na digitaliziranu papirologiju, EDI odnosno electronic data interchange omogućuje razmjenu digitalnih dokumenata između vas i partnera:

  • Zašto biste riskirali greške nastale ručnim unosom, kad možete brže obraditi dokumente EDI-jem, čime istovremeno snizujete i troškove obrade;
  • Možete razmijeniti niz različitih dokumenata: eRačune, otpremnice, povratnice, stanje zaliha, cjenike, eDobra, poklon kartice, bonove, parkirne karte itd.
  • Za EDI smo razvili konektore na ERP sustave, koje možda već koristite: SAP, SAP B1, Synesis i OODO.

eRačun

Svakako najčešći oblik koji vam Digitalni ured rješava je eRačun, u implementaciji kojega vam rješavamo procesne promjene i za izlazne i ulazne eRačune.

mProces

Kako bi vaš tim što jednostavnije izmjenjivao i surađivao na digitalnim dokumentima, alatom mProces definirate tijek rada dokumentima, kako unutar svoje tvrtke tako i s poslovnim partnerima.

  • Kroz mProces možete definirati sigurne procese pristupa svojim dokumentima;
  • Sustav podržava korištenje Naprednog elektroničkog potpisa;
  • Kako biste lakše razmjenjivali dokumente I podatke s drugim sustavima poput ERP-a i poslovnog izvještavanja, na raspolaganju vam je API.

 

mStart eRacun

Niste sigurni koju uslugu izabrati? Bez brige!

Niste sigurni trebate li sve usluge ili samo nekoliko njih?? Bez brige, jer je Digitalni ured prilagođen malim i srednjim tvrtkama poput vaše naviklih na fleksibilnost koja vas ni u jednom trenutku neće ograničiti. Najveća prednost vam je stoga upravo mogućnost da vlastiti Digitalni ured prilagodite svojim potrebama, odaberete usluge koje vam zaista trebaju, a potom ih – uz naš savjet i svoju želju za rastom – prilagođavate!

Zainteresirani ste za naša rješenja? Kontaktirajte nas.

KONTAKT