Oktal Pharma počinje koristiti BMC Remedyforce rješenje za upravljanje IT procesima

Oktal Pharma i mStart plus potpisali su dvogodišnji Ugovor o poslovnoj suradnji na projektu implementacije BMC Remedyforce rješenja. Projekt je završen 1. svibnja 2020. i  sustav je uspješno pušten u produkciju unatoč specifičnom razdoblju u kojem je dovršen. mStart plus isporučio je BMC Remedyforce rješenje na Salesforce cloud okruženju te implementirao ITIL(r) procese za upravljanje zahtjevima, incidentima, problemima, promjenama, znanjem i IT imovinom. Glavni cilj rješenja je unaprjeđenje IT podrške i učinkovitosti cijelog IT-a. Važno je napomenuti da Oktal Pharma planira proširiti korištenje BMC Remedyforce rješenja i na svoje ostale službe, poput na primjer ljudskih resursa. Ideja je da se svi korisnički zahtjevi prema ljudskim resursima generiraju i rješavaju kroz BMC Remedyforce sustav. Na taj način interni korisnici Oktal Pharme dobit će centralno mjesto za zadavanje kako zahtjeva za IT usluge, tako i zahtjeva za kadrovske usluge te usluge drugih službi.

BMC Remedyforce rješenje certificirano je od PinkElephant-a po 9 ITIL(r) procesa te omogućava brzu implementaciju i veliku prilagodljivost. mStart plus projektni tim implementacijom ovog rješenja osigurao je Oktal Pharmi niz prednosti kao što su zadovoljniji korisnici, bolje korisničko iskustvo kroz korištenje mobilne aplikacije i modernog korisničkog sučelja, efikasnija IT podrška, fleksibilnost dodavanja novih službi i zahtjeva za interne korisnike te bolje i jednostavnije upravljanje IT-jem. Puštanjem rješenja u produkciju uspješna suradnja ne završava jer će mStart plus BMC stručnjaci biti na raspolaganju Oktal Pharmi kroz uključenu redovnu podršku.