We use cookies to give you the best experience on our website. You can find information about the cookies we use or options to turn off cookies in the settings.
Kada se govori o digitalizaciji poslovnih procesa, implementacija eRačuna samo je jedan od elemenata koje treba uklopiti u širu sliku digitalne transformacije tvrtke i stvaranja digitalnog ureda. S time se slaže naš kolega Igor Javor, direktor Službe podrške sustavima za upravljanje dokumentima, koji je izjavio:
“Postojeći poslovni procesi mogu i moraju se provoditi brže i efikasnije. Tom općem dojmu svakako je pridonio i eRačun tj. njegova snažna primjena od prvog srpnja prošle godine od kada su Javni naručitelji u obvezi zaprimanja eRačuna. Držeći u fokusu rješavanje poslovnih ciljeva naših klijenata, tvrtka mStart je svoja dosadašnja iskustva u ovom području artikulirala kroz nekoliko usluga. To su digitalizacija papirnatih dokumenata, mArhiva, mEDI, eRačun i mProces. Osim što klijentima pružamo usluge skeniranja, nudimo rješenja i konzalting za stvaranje vlastitog ‘scanning pointa’ kako bi tvrtke samostalno pretvarale papirnate dokumente u elektronički oblik. Uz ponudu izbora implementacije pojedinih rješenja omogućavamo i fleksibilne cjenovne modele pomoću kojih je moguće balansirati troškove i ostvarene benefite čime smo već čvrsto pozicionirani s našim rješenjima u Hrvatskoj i regiji uz izgledni potencijal za dalje širenje.”
Više detalja o svemu kao i primjere implementacija kod klijenata pročitajte u članku kojeg je objavio Poslovni dnevnik:
Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia
Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500