mEDI

Ubrzajte razmjenu dokumenata

Brzo, pouzdano i kvalitetno razmjenjivanje elektroničkih dokumenata s poslovnim partnerima u zemlji i inozemstvu

Brzina transakcija

 Brzina razmjenjivanja elektroničkih dokumenata

Velike uštede

 Ušteda prostora, vremena, ljudskih resursa i financijskih sredstava

Potpuna podrška

Standardizacija, vrste dokumenata, komunikacijski protokoli

Što je EDI (elektronička razmjena dokumenata)?



EDI je standardni elektronički format koji zamjenjuje papirnate dokumente. Automatizacijom transakcija organizacije mogu uštedjeti vrijeme i eliminirati skupe pogreške uzrokovane ručnom obradom.


Poslovni partneri mogu razmjenjivati ove elektroničke dokumente:


  • e-narudžbenica
  • e-potvrda narudžbenice
  • e-otpremnica
  • e-račun
  • e-povratnica
  • e-primka
  • e-odobrenje

Općim uvjetima usluge eFaktura možete pristupiti putem linka.

Pristupiti mEDI portalu možete putem linka.







Zainteresirani ste za naša rješenja?

Naša lokacija

Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia

Kontakt centar

Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500