Digitalni ured

Digitalizacijom do uspjeha

Vrijeme je za novu eru uredskog poslovanja - digitalizirajte uredsko poslovanje i ubrzajte poslovne procese

Jednostavni procesi

  Jednostavno i brzo pronalaženje, povezanost s vanjskim knjigovodstvenim servisom traženih dokumenata

Ušteda resursa

 Ušteda resursa potrebnih za pripremu, slanje, zaprimanje, arhiviranje i skladištenje papirnate dokumentacije

Brzo razmjenjivanje

 Brzo i pouzdano razmjenjivanje elektroničkih dokumenata s poslovnim partnerima u zemlji i inozemstvu

Što je Digitalni ured?



mStart digitalni ured obuhvaća digitalizaciju papirnate dokumentacije, elektroničku razmjenu dokumenata (eNarudžbenice, eOtpremnice, eRačuni, ePrimke…), digitalno arhiviranje dokumenata i sustava odobravanja. Sve navedeno provodi se unutar Zakonskih okvira RH i EU i uz poštivanje ISO 27001 standarda.


SCENARIJ IMPLEMENTACIJE



mEDI

Brzo, pouzdano i kvalitetno razmjenjivanje elektroničkih dokumenata s poslovnim partnerima u zemlji i inozemstvu

mProces

Upravljajte svojim poslovnim procesima brže i efikasnije, uz manje troškove

mDigitalizacija

Konverzija papirnate dokumentacije u njen digitalni oblik - prvi korak do digitalne transformacije

mArhiva

 Svi vaši elektronički dokumenti na jednom mjestu štede vrijeme, prostor, ljudske resurse i novac

Zainteresirani ste za naša rješenja?

Naša lokacija

Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia

Kontakt centar

Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500