Iza kulisa organizacije Ultre - osam mStartovaca i 40.000 partijanera

Najpoznatija imena globalne DJ scene, light show, vatrometi, medijska pompa, zaokruženo spektakularnim showom s dronovima…, bili su dio još jednog Ultra Europe festivala koji se od 7. do 9. srpnja deveti put održao u Splitu.


Ponovo su komentari bili kako je Ultra bila sjajno organizirana, ali ih je malo koji znaju što se stvarno događa iza kulisa održavanja jednog tako velikog događaja..Upravo tu „nastupa“ naš tim koji godinama uspješno razvija i implementira digitalne usluge, konkretno cashless uslugu. Tim od osam kolega je na terenu proveo punih 10 dana, čemu su prethodile i dvomjesečne pripreme u Zagrebu, sve kako bi sustav besprijekorno funkcionirao kada na stadion u Parku mladeži nahrupi više od 40000 posjetitelja, pristiglih iz više od 140 zemalja svijeta.


Vlado Martinović, voditelj Odjela eWallet rješenja koji je koordinirao ekipu na terenu pojašnjava: „Koliko je zahtjevan projekt u pitanju najbolje govore brojke od ukupno 190 instaliranih POS terminala putem kojih su posjetitelji mogli plaćati, kako narukvicama preuzetima pri ulasku na festival, tako i svojim bankovnim karticama, te više od 208000 ukupno odrađenih transakcija. Neprospavane sate ne brojimo, kao ni količinu ponosa nakon pohvala koje smo dobili od organizatora i partnera uključenih u projekt. Entuzijazam i količina energije na ovom projektu su nevjerojatni.“


Marina Šantek, voditeljica odjela 1POS operacija i „mStartova veteranka POS terminala, izvještaja i porezne“, kako ju od milja zovu kolege, a kojoj je ovo deveta Ultra, dodala je: „Cijeli tim toliko je dobro pripremljen i uigran da je tijekom čitavog festivala zabilježena samo jedna intervencija kada je zbog neopreznog rukovanja djelatnika na šanku bilo neophodno zamijeniti POS terminal zaliven nepoznatom bezbojnom tekućinom. Sve je bilo riješeno u trenu i sa smiješkom.“


Osim samog procesa beskontaktnog plaćanja, bili smo odgovorni i za kontrolu ulaza, kako na festival, tako i u desetke različitih zona integriranih s eWallet Cashless sustavom. Sve to dodatno podiže ljestvicu odgovornosti, jer bi i najmanja pogreška rezultirala sigurnosnim izazovima na prostoru na kojem se nalazi više od 40.000 ljudi.


Valja istaknuti kako korištenje eWallet rješenja organizatorima osigurava transparentnost, točne podatke u realnom vremenu i značajne dodatne prihode, dok se istovremeno uvelike ubrzava proces prodaje te smanjuju gužve na šankovima i ostalim prodajnim mjestima.



Zainteresirani ste za naša rješenja?

Naša lokacija

Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia

Kontakt centar

Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500