We use cookies to give you the best experience on our website. You can find information about the cookies we use or options to turn off cookies in the settings.
„Fiskalizacija 2.0 u svojoj implementaciji podrazumijeva obveznu razmjenu eRačuna između poslovnih partnera. U tom procesu, digitalni workflow neizostavan je alat za odobravanje ulaznih računa, ali se može koristiti i za druge procese u poduzeću“ izjavio je Igor Javor, direktor DMS-a u mStartu, kao uvod u svoju prezentaciju na ovogodišnjoj E-BIZ 2023 konferenciji o digitalizaciji poslovanja koja se organizira s ciljem ubrzanog uvođenja digitalnog poslovanja u Hrvatskoj.
„Pitanje je što je organizacijama potrebno osim eRačuna“ napominje Javor, referirajući se na brojne prilike za unapređenje poslovnih procesa malih, srednjih i velikih poduzeća. U tom duhu prisutnima je tijekom prezentacije i panela predstavio cjelokupnu ponudu mStarta u ovom segmentu – digitalni workflow koji se između ostalog sastoji od sustava za digitalno odobravanje dokumenata, digitalne kolaboracije i rada s raznim tipovima dokumenata, striktnog i slobodnog workflowa, različitih akcija nad dokumentima, e-mail obavijesti i podsjetnika.
„Promjene nisu bezbolne, no jednom kad se dogode, pitat ćete se kako ste funkcionirali ranije. Benefiti su brojni - ubrzanje procesa, stvaranje zapisa i revizijskih tragova, poboljšano korisničko iskustvo, redukcija troškova i povećanje transparentnosti.“ zaključio je mStartov direktor DMS-a.
Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia
Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500