Oktal Pharma počinje koristiti BMC Remedyforce rješenje za upravljanje IT procesima

Oktal Pharma i mStart plus potpisali su dvogodišnji Ugovor o poslovnoj suradnji na projektu implementacije BMC Remedyforce rješenja. Projekt je završen 1. svibnja 2020. i sustav je uspješno pušten u produkciju unatoč specifičnom razdoblju u kojem je dovršen. mStart plus isporučio je BMC Remedyforce rješenje na Salesforce cloud okruženju te implementirao ITIL(r) procese za upravljanje zahtjevima, incidentima, problemima, promjenama, znanjem i IT imovinom.




Glavni cilj rješenja je unaprjeđenje IT podrške i učinkovitosti cijelog IT-a. Važno je napomenuti da Oktal Pharma planira proširiti korištenje BMC Remedyforce rješenja i na svoje ostale službe, poput na primjer ljudskih resursa. Ideja je da se svi korisnički zahtjevi prema ljudskim resursima generiraju i rješavaju kroz BMC Remedyforce sustav. Na taj način interni korisnici Oktal Pharme dobit će centralno mjesto za zadavanje kako zahtjeva za IT usluge, tako i zahtjeva za kadrovske usluge te usluge drugih službi.


BMC Remedyforce rješenje certificirano je od PinkElephant-a po 9 ITIL(r) procesa te omogućava brzu implementaciju i veliku prilagodljivost. mStart plus projektni tim implementacijom ovog rješenja osigurao je Oktal Pharmi niz prednosti kao što su zadovoljniji korisnici, bolje korisničko iskustvo kroz korištenje mobilne aplikacije i modernog korisničkog sučelja, efikasnija IT podrška, fleksibilnost dodavanja novih službi i zahtjeva za interne korisnike te bolje i jednostavnije upravljanje IT-jem. Puštanjem rješenja u produkciju uspješna suradnja ne završava jer će mStart plus BMC stručnjaci biti na raspolaganju Oktal Pharmi kroz uključenu redovnu podršku.

Zainteresirani ste za naša rješenja?

Naša lokacija

Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia

Kontakt centar

Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500