We use cookies to give you the best experience on our website. You can find information about the cookies we use or options to turn off cookies in the settings.
PIK Vrbovec je 1. veljače 2025. pustio u produkciju SAP S/4HANA, čime je realiziran ključni korak u modernizaciji core poslovnih procesa i daljnjoj digitalnoj transformaciji kompanije. Glavni partner u projektu bio je mStart plus d.o.o., koji je preuzeo cjelokupno vođenje projekta i osigurao stabilnu isporuku rješenja od početne analize do post-go-live podrške.
Implementacija je trajala više od dvije godine i obuhvatila je cjelovit redizajn procesa te opsežan integracijski pejzaž. U produkciji je istovremeno integrirano više od 13 povezanih sustava, što je omogućilo konzistentan protok informacija kroz sve ključne funkcije poduzeća. Funkcionalni opseg u prvoj fazi uključuje module FI, CO, MM, SD i PP. Time je postavljen end-to-end tok od planiranja i nabave sirovina, preko proizvodnje i upravljanja zalihama, do prodaje i financijskog zatvaranja, uz transparentno praćenje troškova i profitabilnosti po proizvodnim linijama i tržištima.
Tehnička platforma je on-premise, što PIK Vrbovcu daje potpunu kontrolu nad performansama, sigurnošću i usklađenošću s internim i regulatornim zahtjevima. Takav odabir olakšava integraciju sa specifičnim industrijskim rješenjima i postojećom infrastrukturom te omogućuje precizno upravljanje ciklusima promjena i planiranim nadogradnjama.
Vanjski sustavi su povezani kroz standardizirane integracije. Uspostavljene su integracije s WMS-om za skladišne operacije, MES-om za proizvodne tokove, TMS-om za transport, kao i s mStart rješenjima mProces i mArhiva te servisima za e-Račun. Ovaj integrirani ekosustav osigurava točne i pravovremene podatke, smanjuje ručne unose i podržava brže donošenje odluka na temelju jedinstvenog izvora istine.
U projekt je bilo uključeno 130 ključnih korisnika, za koje je provedeno više od 250 radnih sati strukturirane edukacije. Primijenjen je model “train-the-trainer”, koji je omogućio skalirano prenošenje znanja na krajnje korisnike i bržu adopciju sustava u operativi. Paralelno su definirani mehanizmi podrške i nadzora kako bi se osigurala stabilizacija nakon puštanja u rad.
mStart je vodio projekt i arhitekturu rješenja, planirao i proveo migraciju podataka, razvio i orkestrirao integracije, organizirao više ciklusa testiranja, isporučio edukacijski program te koordinirao cutover i hypercare fazu. Tim je uspostavio jasnu projektnu upravljačku strukturu i ritam isporuke, uz proaktivno upravljanje rizicima i promjenama.
Projekt je postavio čvrst temelj za daljnju optimizaciju. Fokus narednog razdoblja je na finom podešavanju procesa, širenju upotrebe Fiori aplikacija i povećanju stupnja automatizacije, uz kontinuirano praćenje KPI-eva i povratnih informacija korisnika.
Slavonska avenija 11a HR-10000 Zagreb Croatia
Slobodno nas kontaktirajte +385 1 2372 500