Digitalni ured

Potpuna digitalizacija vašeg uredskog poslovanja

mStart digitalni ured obuhvaća digitalizaciju papirnate dokumentacije, elektroničke razmjene dokumenata (eNarudžbenice, eOtpremnice, eRačuni, ePrimke…), digitalnog arhiviranja dokumenata i sustava odobravanja.

Svi pričamo o digitalizaciji, no znate li sve njene prednosti? Pravo je vrijeme za unapređenje i ubrzavanje poslovnih procesa.

 

Zašto digitalizirati ured?

  • trajno čuvanje digitalnih dokumenata na jednom mjestu (mArhiva)
  • jednostavno i brzo pronalaženje traženih dokumenata (mArhiva, mProces)
  • prostor, vrijeme, ljudski resursi i financijska sredstva potrebna za pripremu, slanje, zaprimanje, arhiviranje i skladištenje papirnate dokumentacije mogu se preusmjeriti u nove poslovne procese (mDigitalizacija, mArhiva, mProces)
  • brzo, pouzdano i kvalitetno razmjenjivanje elektroničkih dokumenata s poslovnim partnerima u zemlji i inozemstvu (mEDI)
  • povezanost s vanjskim knjigovodstvenim servisom (mProces)

 

Sve navedeno provodi se unutar Zakonskih okvira RH i EU i uz poštivanje ISO 27001 standarda.

Niste sigurni koju uslugu izabrati? Bez brige!

Niste sigurni trebate li sve usluge ili samo nekoliko njih? Bez brige, jer je Digitalni ured prilagođen malim i srednjim tvrtkama poput vaše naviklih na fleksibilnost koja vas ni u jednom trenutku neće ograničiti. Najveća prednost vam je stoga upravo mogućnost da vlastiti Digitalni ured prilagodite svojim potrebama, odaberete uslugu koje vam zaista trebaju,a potom ih – uz naš savjet i svoju želju za rastom – prilagođavate!

Zainteresirani ste za naša rješenja? Kontaktirajte nas.

Za dodatna tehnička pitanja možete se obratiti na:

 

E-mail
b2b.support@mstart.hr

 

mStart plus d.o.o.

Slavonska avenija 11a
HR-10000 Zagreb
Croatia

    Vrsta upita