Novosti

mStart među najboljim ITSM konzultantskim tvrtkama u 2019. godini

Zadovoljstvo nam je što možemo objaviti kako nas je časopis CIO Applications Europe uvrstio među 10 najboljih ITSM konzultantskih tvrtki za upravljanje IT uslugama u 2019. godini. Ovo priznanje pripalo je tvrtkama koje su učinkoviti partneri svojim klijentima u postizanju maksimalnog povrata na tehnološka ulaganja. Evo kako su opisani naš rad i rezultati: „mStart temelji…

Prva BMC Remedyforce i BMC Remedyforce Client Management implementacija u Hrvatskoj

mStart je uspješno implementirao BMC Remedyforce i BMC Remedyforce Client Management sustave u tvrtci Tisak plus, što je ujedno i prva takva instalacija u Hrvatskoj. Osim zamjene postojećeg Service Desk Express (SDE) rješenja, Tisak plus je iskoristio ovaj projekt i za uvođenje rješenja za upravljanje klijentskim računalima – BMC Remedyforce Client Management. Ovim je osim…

mStart postao Entuity partner za regiju Adriatic i srednje Europe

mStart, kao vodeći sistemski integrator i pružatelj IT usluga, postao je 9. listopada novi ovlašteni Entuity partner te će nastojati povećati dostupnost Entuity rješenja mrežne analitike (Entuity Network Analytics) na području regije Adriatic i srednje Europe.   mStart od samih početaka ima odjel za upravljanje mrežom koji pruža podršku poslovnim mrežnim sustavima u okruženju. Korištenjem…

mStart dobitnik BMC Marketing Excellence Award

Na ovogodišnjoj dodjeli nagrada BMC Marketing Excellence Award, mStart je osvoji nagradu za EMEA South regiju. Nagrada se dodjeljuje partnerima koji su iskoristili BMC marketinške programe te proveli inovativne i učinkovite kampanje koje su pridonijele generiranju novih leadova. Uz priznanje, mStart je osvojio 5.000 dolara za daljnje ulaganje u promoviranje BMC proizvoda i rješenja.

mStart i BMC potpisali ugovor o partnerstvu

mStart i američka tvrtka BMC software objavljuju da su 25.2.2016. potpisali partnerski ugovor. Postavši BMC partner mStart proširuje svoje poslovne prilike u područjima gdje BMC nudi svoja rješenja i usluge, dok je BMC ovim partnerstvom osigurao regionalnu prisutnost. mStart je i sam korisnik različitih BMC rješenja. Iskustvo stečeno na implementaciji u vlastitom okruženju omogućava nam da možemo razumjeti…

Gartner 2019 magični kvadrant za ITSM rješenja

 

Nedavno je objavljen Gartner magični kvadrant za 2019. godinu za alate za upravljanje IT uslugama (ITSM). Vjerujemo da je zbog svojih poboljšanih mogućnosti rješenja i dokazane sposobnosti
izvršenja, BMC već šestu godinu zaredom proglašen vođim rješenjem!

Alati za upravljanje IT uslugama su od vitalnog značaja za infrastrukturu i operativne organizacije koje upravljaju podrškom i pružanjem IT usluga. Ovo istraživanje profilira tržište ITSM poslovnih
alata kako bi se pomoglo voditeljima IT i operacija u donošenju najbolje odluke.

U izvješću o magičnom kvadrantu, Gartner daje detaljne analize 10 dobavljača ITSM rješenja.

BMC Software imenovan je kao predvodnik, od dva priznata. „Naš se položaj temelji na sposobnosti izvršenja i cjelovitosti vizije. Vrlo smo zadovoljni što se BMC nalazi na najudaljenijoj dužini osi
vizije.“

 

Gartner 2019 Magic Quadrant for ITSM Tools

 

Ispunite obrazac da bi ste bili u mogućnosti dobiti Gartner 2019 izvješće!

ITSM

Digitalna transformacija vaše tvrtke ne može se ostvariti bez efikasnog upravljanja svim vašim IT uslugama, s čime vam mStart može pomoći bogatim iskustvom implementacije, integracije i podrške temeljene na vrhunskim BMC rješenjima koje i sami koristimo.
Iskustva standardizacije IT procesa u kompleksnim sustavima

U mStartu implementaciju, integraciju i podršku temeljimo na zaista velikom iskustvu
koje je proizašlo iz nekih od najuspješnijih poslovnih sustava u regiji. Kontinuirano
ulažemo u obrazovanje svojih vrhunskih stručnjaka koji danas posjeduju:

  • 15 BMC certifikata (BMC Certified Professional);
  • 6 Entuity certifikata (Entuity Certified Implementation Engineer);
  • 23 BMC akreditacija (BMC Certified/Accredited Administrator);
  • 23 ITIL ® certifikata (ITIL ® Foundation, ITIL ® Release, Control and Validation Capability, ITIL ® Planning, Protection and Optimization, ITIL® Expert);
  • 1 PMI ® certifikat (Project Management Professional).
Smanjite troškove IT podrške i povećajte produktivnost

Suradnjom možemo vašoj organizaciji ne samo osigurati kvalitetnije IT usluge koje će
se učinkovitije rješavati, nego istovremeno smanjiti troškove. ITSM će vam stoga dati
prostora da poboljšate druge aspekte poslovanja koji će vam jamčiti stalni rast, pri
čemu možete biti uvjereni da će vam IT usluge uvijek biti prednost, ne problem.

Kako vam možemo pomoći

Kao vaš ITSM partner, mStart vam nudi svoje bogato iskustvo u standardizaciji
tehnoloških procesa s naglaskom na sigurnost. Svojim korisnicima pružamo cjelovitu
uslugu isporuke projekata – od analize i dizajna, preko razvoja rješenja, testiranja i
postavljanja na produkciju sve do podrške I održavanja kojima osiguravamo
besprijekoran rad vašeg rješenja:

  • Savjetovanje za unaprjeđenje ITIL i vezanih poslovnih procesa;
  • Potpuna implementacija i integracija BMC sustava za ITSM;
  • Stalno unapređivanje procesa praćenjem rada u ITSM sustavu;
  • Podrška, održavanje i nadogradnja kako se ne biste brinuli o platformi.
Digital Service Management (DSM/ITSM)
Digital Service Management (DSM/ITSM)

Modernim i mobilnim Service Desk rješenjem osigurajte automatizirano otkrivanje
opreme unutar podatkovnog centra uz prepoznavanje usluga te automatizirajte svoje
IT operacije s ugrađenim ITIL procesima. Rješenje koje će vam smanjiti troškove IT
podrške možemo osigurati iz našeg ili vašeg podatkovnog centra, cloud platformi
(BMC, AWS, Azure…), čime ćemo vam povećati agilnost, produktivnost i zadovoljstvo
korisnika.

Primjeri BMC proizvoda u kategoriji:

  • BMC Remedy with Smart IT;
  • BMC Digital Workplace;
  • BMC Remedyforce;
  • BMC Discovery for Multi‑Cloud.
Performance and Availability (P&A)
Performance and Availability (P&A)

Povećajte performanse i dostupnost svojih IT usluga, ali i smanjite potencijalne rizike
proizvodima BMC TrueSight kojima možete upravljati isporukom, kapacitetom,
performansama i dostupnošću organizacijske IT infrastrukture. Rješenje će vam
optimizirati IT troškove, a možemo ga implementirati iz vlastitog podatkovnog centra,
privatnog ili javnog clouda.

Primjeri BMC proizvoda u kategoriji:

  • BMC TrueSight Operations Management;
  • BMC TrueSight AppVisibility;
  • BMC TrueSight Intelligence;
  • BMC TrueSight Capacity Optimization.
Digital Business Automation (DBA)
Digital Business Automation (DBA)

Ubrzajte i pojednostavite isporuku aplikacijama, kao i upravljanje sa pozadinskim
zadacima i aplikacijama koje zahtjevaju ‘batchanje’ poslovauz BMC-ovo rješenje
Control-M. Njime ćete moći rasporediti (tzv. job scheduling) te automatizirati poslove (tzv. workload automation), jer Control-M donosi novi val digitalne IT automatizacije.

Tzv. Digital business automation napredniji je od tradicionalne automatizacije poslova
te se bolje prilagođava modernim tehnologijama i procesima tvrtke poput vaše. Krajnji
rezultat bit će smanjivanje administrativnih troškova održavanja i prilagodbe IT
rješenja.

Primjeri BMC proizvoda u kategoriji:

  • BMC Control-M

Zašto BMC?

Istaknuto rješenje: BMC

BMC je svjetski tržišni lider za upravljanje IT uslugama koje olakšavaju vašu digitalnu transformaciju na temeljit i siguran način, koje je Gartner već 5. godinu zaredom
proglasio liderom u svojem Gartner Magic Quandrant for ITSM izvješću, s naglaskom
na viziju ovog proizvoda prema budućnosti. BMC je već 35 godina globalni lider u
ITSM rješenjima s preko 10 tisuća kupaca širom svijeta, koje podržava 6 tisuća
zaposlenika i 500 partnera, a na svom putu su osigurali više od 470 patenata.

Istaknuta referenca: Mercator

Pomogli smo Mercator grupi s prihodima većim od 3 milijarde dolara transformirati
upravljanje IT uslugama u modernu organizaciju koja prati ITIL prakse, što sa više od
900 servera i 3400 POS sistema nije bilo mali izazov. Našom implementacijom BMC
rješenja se broj upita putem ‘self-service’ portala Mercatora povećao sa 25 na 75
posto, čime su agenti uštedjeli na vremenu te se povećala njihova produktivnost, a
rješavanje problema već na prvom pozivu se u Sloveniji povećalo za 20 posto. Dapače,
rješenje je bilo toliko isplativo da je omogućilo internom poslovnom odjelu da prodaje
IT konzalting usluge i rješenja, stvarajući novi prihod za Mercator.

Pridružite se tvrtkama koje su vrhunski standardizirale IT procese

Olakšajte komunikaciju vaših zaposlenika s IT-om, pri čemu će u toj suradnji IT imati
bolje razumijevanje potreba vaše organizacije što će u konačnici smanjiti troškove i
povećati učinkovitost. Neki od partnera za koje smo standardizirali IT procese
uključuju:

REFERENCE

Zainteresirani ste za naša rješenja? Kontaktirajte nas.

KONTAKT